Karateförkyld!

FAN! jag har inte tid med det här..!!
Klart att även jag har har fått mig en fin "släng" av förkylning.
Började snörvla redan på promenaden igår och sen gick de utför.
Såg en hel thriller själv igår, första gången någonsin, haha! När den var slut slog jag över till Bridget, somnade och när jag vaknade på soffan var jag helt igentäppt. Skit!

Går på och jobbar idag. Jobba natt + förkylning och feber. Inte så bra. O sjuk kan jag ju knappast vara. Hm..ska släpa mig ner till apoteket o köpa nässpray och Ipren. Brukar funka mot halsont med Ipren. Hoppas Hoppas Hoppas.

Blev ingen filmkväll med Pinglan igår. Han var trött och jag blev som bekant mongoförkyld. Kollade på början av thrillern med Eva, sen drog vi till OZ med äpplepaj. :) Kul att kunna göra några glada.. tre storleende grabbar :P haha!

Nu ska jag ta ännu en mugg te och kolla på våra bästa år!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att min äppelpaj åker på bjudrunda! Hoppas dom gillade den, jag ska kanske börja göra äppelpaj och sälja till restauranger:)

2007-09-10 @ 10:11:08
Postat av: Eva

Awww brulékvinnan o äppelkakepojkarna :) mina grabbar!

2007-09-10 @ 10:33:49
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0