Lik eller knarkare?

Välj själva.
Jag passar fint under båda kategorierna inatt.
Just nu undrar jag hur i hela helvetet jag ska orka fyra nätter till. Detta är alltså bara min tredje natt. Känns som den åttonde.

Var ju hemma liiite sent idag. Somnade runt ett. Tror ni man såg frisk ut när man skulle upp vid halv åtta då? Eh nej. Rödsprängda ögon, blev och jääättefina mörka ringar halvvägs ner till hakan. Nice.
Gjorde mitt bästa med en dusch, mat, kaffe, smink och nystruken vit skjorta. Men nej. Trodde ett tag att det skulle gå skitbra, men nu är jag här och jag är verkligen grymt trött.
Undrar lite hur detta ska gå till? Men det löser sig..det gör väl allt.
Har kommit ifatt lite med fakturorna i alla fall. Hoppas på att komma ifatt ännu mer till helgen för just nu flyter siffrorna ihop framför ögonen. Antar att ingen blir gladare av att jag fakturerar fel belopp till en massa företag? Näe..trodde inte det heller så jag la ner projektet.

Tack och lov inte många konferenser imorgon. Ska börja trixa lite snart. Men det kommer att gå fort. Tur är väl det...
Isch..står helt still i huvudet. Orkar inte ens prata med folk. Var inne i köket för o snacka lite med grabbarna innan..men nej...pallar inte..så jag gick ut igen..haha!
Jaja.. Dags o jobba lite kanske?

Sov gott...jag är inte alls avundsjuk :(

image299
Där skulle jag vilja vara just nu....hemma i min mysiga lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0