Loving mee

Tjohej!
Det är sooool ute!
Vad kan egentligen passa bättre till ett strålande humör? Hade egentlige inte ens brytt mig ett dugg om det hade spöregnat faktiskt.. Men strunt i det :)
Planerna för veckan har verkligen tagit form!
Ska snart ner på stan med Babe och hinka kaffe och inta nåt ätbart till det, magen är tom nu!  Därefter är det tvättid (tjoho) Och sen lte städning här hemma.
Träning ikväll..sen återstår det att se vad som händer.

Imorgon ska det lunchas med storebror, bakas med "mina" barn och sen tränas.
Nice!

Fredag..
Hehe... Shiit så gött de kommer o sitta med drinkar :)
Var sååå längesen man hängde i "hemstad nummer två"

Nu ska jag göra nåt som kommer att vara grymt bra för mig.
"När du har bestämt dig" Vad är nu de för reklam? Hjälp?

Haha Sjukt snygga bilder från igår, ni behöver ju inte ta dom på seriösaste allvar :P



Den här (nedanför) är verligen jag på nåt sätt. Skurt-Sandra

image292

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0