Manlig? Jag?

Nej Nej :) Inte alls.
Sitter i soffan och dricker en öl och har precis diskuterat biljaktsscener med Tobbe :) Haha!

Jag är rastlös, fast på ett bra sätt tror jag :) Tänkte göra så mycke men struntar i det, sitter här och skrattar för mig själv istället. Galet nöjd med livet i allmänhet!
Sitter och lyssnar på massa gamla godingar med Bon Jovi..Just nu "bed of roses" Haha...deppigt? Inte ett dugg kanske, bara mys!
Inte ens speciellt trött. Klart att det känns i kroppen att man har jobbat en massa, men inte så att jag skulle kunna somna på fläcken. Hade nog fixat ett par pass på jobb till om det skulle va så..Kanske inte just natt,men lätt ett par dagpass.
Jaja ska ju jobba på Partybolaget på fredag. Lite cash och göra av med i Lund sen på kvällen.

Ses vi där? ;)

Mr Jones and me. Det är min och Evas låt. Ms Hansson and me! ;)
Vem behöver PolisJonas? You've got Ms Johansson ;)

Shalalala yeah! Aha..yeah.
Pass me a bottle Mr Jones!

Okey..Ska vi köra en lek?
Jag skriver mina sista fem spelade låtar så skriver ni som läser era? Nu ska fan ALLA skriva...inga undantag, jag vill veta!

Mina är:

Greenday - Bascetcase
Chinox - Nej så tjock du har blitt
Counting Crows - Mr Jones
Bon Jovi - Bed of roses
Sweetnuss - Häng med oss ner till Lund

Sååå???

Kommentarer
Postat av: Dina

Du, det blev svårt det där med låtarna, när playlisten kör sin egen mix.. =P Men lite Björn Rosenström just nu, strax innan Natasha Bedingfield, Usher (?) o lite sånt smått o gott =P

2007-09-17 @ 20:40:17
URL: http://walfridsson.blogg.se
Postat av: Eva

Senast spelade låtar:
Lasse Lindh - Ingen vind kan blås omkull oss nu
Five for Fighting - Easy tonight
Colin Hay - Beautiful world
Jeff Buckley - Hallelujah
Moneybrother - Just another summer

2007-09-18 @ 08:20:07
URL: http://fantasifeber.blogg.se
Postat av: Andreas

Du verkar ju älska bra dansmusik ;)

2008-01-17 @ 16:04:08
URL: http://www.chinox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0