Men, det är ju fortfarande mörkt ute?

Är detta ett skämt? Har det verkligen gått så långt in på hösten att det fortfarande är mörkt ute när klockan nästan är sex? Fan vad deprimerande! Så skiter jag faktiskt hur snygga dom nya stövlarna är...Mörker kan jag klara mig LÄNGE utan!

Jag hade rätt innan. Ipren fick intagas efter diverse bärande och släpande. Suck. Jag som hade hoppats på att slippa. Jaja oavsett vilket har natten gått fort. Har en timme kvar nu. Inte ens jag som är tröttast inatt. Har haft en gäspande Pingla i örat ett tag ;) Naw!
Kommer att ta igen massor i telefontid denna veckan känner jag, lovely! Har saknat!

Tror att jag kommer att kollapsa när jag kommer hem. Faaan..måste egentligen tvätta. Måste ha mina svarta jeans till jobb på söndag morgon..O om jag kollade rätt igår finns det inte en tvättid förrän lördag eller söndag. Hm.. Illa!

Nej..mot dom sista arbetsuppgifterna. Om lite mer än två timmar käkar jag frulle hemma! Mums!

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Dezzy

äter du frukost innan du ska sova?!! ;)

2007-09-11 @ 17:38:00
URL: http://dezzys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0