Michael Jackson-näsa?!

Jupp, känns som att min är på väg åt det hållet..att ramla av med andra ord. FAN vad ont det gör att snyta sig.
Varit förkyld i två (nästan tre) dagar och är så grymt less redan. Jag har INTE tid säger jag ju, varför lyssnar aldrig kroppen på det? Istället blir jag bara tröttare och tröttare.
Jag kommer att bli klar i tid inatt också, såg lite mörkt ut där ett tag, men det löser sig. FÅr skjuta på lite grejor som jag ändå inte kan göra just nu. Men med tanke på att jag ska ha olika människor på upplärning torsdag, fredag och lördag lär jag nog hinna med lite pappersjobb då..
Hoppas Hoppas Hoppas i alla fall!

O den förbannade ismaskinen!! Nu har vi dessutom en ny. Hjälp? Sitter man här helt inne i något o så börjar den skramla..Undrar hur många gånger sammanlagt på två nätter som jag har rusat ut i köket och trott att någon har tagit sig in där? Morr!

Näe..Måste sätta fart igen!

Förresten, plockade hem min lila ullkappa idag. Helt underbar! Jävligt lila o kommer med andra ord inte att hålla i många säsonger, men skitsamma. Den är verkligen superfin, o jag passar i lila! SItter som ett smäck dessutom, nice! Bild/Bilder kommer imorgon! Promise ;)

Kommentarer
Postat av: Dezzy

jag vill se bild! :)

2007-09-12 @ 23:59:29
URL: http://dezzys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0