Nya möbler och prommis!

En dag full av skratt, som vanligt när jag umgås med min Babe!
Varit ute på Ekeby Möbelaffär och inhandlat två lampor och två sittpuffar till henne.. Lagom skrattattack åt ett sms jag drog iväg."Nä men då kommer jag och hånglar upp dig sen då.."
Haha!
Blev lite mer skratt när vi insåg hur totalt meningslös "luckan" till varuutlämningen var...Jaja :P

Dessutom har Eva sjuka tankar om bussarna i denna stan..Lilla gumman jag tror faktiskt inte att dom ska användas till ett rån:P En stor Skånetrafiken buss...Gul sådan. Sjukt diskret :P haha!

Är hemma nu, ätit lite överbliven lasagne och ska snart gå ner med hon den där grannen till hennes jobb. Blir dagens prommis för min del.
Därefter på med träningskläderna och sätta fart ner till gymet.

Sen måste jag seriöst försöka sova ett par timmar också, kommer att bli sinnessjukt trött annars.

Snart jobb igen ja!
O på nåt sätt...Så känns det riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0