Nyckeln till frihet.

Mysmorgon. Sitter uppkrupen i soffanoch tittar på "Nyckeln till frihet"
Har lånat den av Anders sen ett bra tag tillbaka men aldrig blivit färdig att se den. Men nu så...Fick ju gå upp halv åtta och starta två tvättmaskiner.. Kände inte för att somna om just då så jag satte igång filmen istället.

Har tryckt i mig äpplepaj och vaniljsås till frukost, haha. Ska dock fixa en ordentligt frukost med lite kaffe snart. Tvätten snurrar runt i torktumlaren. Mysig höstmorgon utanför, sol men blåst och kyligt. Ska ringa mamma och höra om vi ska träna eller om det blir en lååång prommis istället.

Kvällen igår var mysig, kommer några bilder sen. Blev massa matlagning och skratt först. Sen kom folket..fördrink och tilltugg..Middag och paj. Sen snacks och drinkar/öl/cider till fotbollen. Första gången i mitt liv jag faktiskt tyckte att Zlatan var okey. Annars brukar jag tycka att han är Sveriges mest överskattade människa!

Blev lagom med dricka också. Ett glas vin, två drinkar och en delad cider med Martin totalt. Pigg och glad i huvudet idag med andra ord, galet ovanligt för att vara en söndag en ledig vecka.
På tal om ledig vecka.. Sista kvällen jag är ledig nu ikväll.. Sen är vi igång igen, helt sjukt hur fort tiden går. Men men..Jobbar natt med Pinglan hela veckan, vi ska ha kul :)

Ne..nu ska jag titta vidare på filmen, den borde väl vara slut snart?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0