Oj!

Insåg precis att klockan är halv nio och jag har inte bloggat en gång. Måste vara nån sorts rekord, eller vad tror ni? Men har å andra sidan haft fullt upp.

Låg i sängen och drog mig otroligt länge i morse. Vaknade första gången vid nio..Gick upp vid halv tolv. Ojdå. Frukost med olika personer sen ner på stan och plockade upp Amanda och Martin. In på OJ och handlade det sista som behövdes. Glömde dock häften så det blev först en tur till Walles och sen en tur till Konsum. Haha.
När vi väl kom igång fick debli full fart.
Bakade nån skum kolakaka, brownies, muffins och cappuccinorutor. Skickade med kidsen i stort sett allt hem. Fy fan. Vill helst aldrig mer se en kaka :P haha!
Fixade en pasta och köttfärssås där i mitten till oss också, tror att deras mamma vill ha i dom annat än kakor :P
Som mitt kök såg ut sen, haha katastrof!

Försök ha två barn, baka olika sorters kakor OCH laga mat samtidigt i ett kök i en tvåa. Tjohej! Jag kommer att bli en sjukt bra mamma :)
Riktigt mysig dag har vi haft i alla fall. Älskar att dom bor här nere nu. Kan umgås i stort sett när vi vill. Ska umgås med bror och svägerska till helgen också! Fika är aldrig fel

Har ägnat resten av kvällen till att städa upp i köket och gå ner till mamma med cappuccinorutorna, hon ska ju ha med dom på jobb imorrn, Hoppas nu dom blev bra ;) haha.

Sitter här i soffan och gör precis ingenting nu. Ska bli en dusch och lite nagelfixning innan Efterlyst är det tänkt. Ska väl försöka hitta kläder inför imorgon också. Ska ju infinna mig på Partybolaget innan vi drar ner till Lund.

Och jag fattar fortfarande inte vad som hände.. Totalt förvirrad..Och vet varken ut eller inte?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0