On the G!

Det går bra nu! Framåt åtminstone.
Har lyckats prata i telefon tre ggr, bädda rent, damma, hänga in all tvätt, städat i badrummet.

Dammsugning och golvtorkning nu ;)Sen börjar det ju kännas som ett hem igen.
Börjar dock bli hungrig igen, undrar när Pinglan planerar att dyka upp?

Jag o Caroline har terror på Facebook. Har fått tre mail idag om att hon har skrivit på min "wall"
Min kickboxer brud har tydligen vunnit en fight också, fan vad bra jag är ;) Fattar inte ett skit, men de e väl kul det med!

Längtar efter nya golv och annan färg på väggarna nu. Så trött på att aldrig kunna bli riktigt klar. Saknas golv, färg, takfixning och en fläkt nu. Sen har man en lägenhet i någerlunda skick i alla fall.

O sen är det dags för nästa temafest, Mexico here we come! Hittat nya vänner nu ju med samma intresse, ska bara hitta dom förbannade tequilashots-bältena också ;) Sen är jag nöjd!

Nej, om man skulle fortsätta medan man har tempot uppe?

Om två veckor snor vi med oss Raffe till Lund :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0