Öppna fönstren och släpp in luften!

Jadå! Diskat, dammat, städat badrum, dammsugit och torkat golv. Nu är lägenhet tillbaka i ett skick jag gillar :)
Dessutom är fönsterna öppna..Frisk luft och sol ute :)
Ah! Nice!

Ska platta håret och sen dra mig ut på en promenad!
Sen dags för lunch och sen är de dags att fixa nya golv..haha!

Står här och tittar på min TV...fan vad fin den är ändå ;) Vi pratade om det för ett tag sen. 42" känns inte så stort efter ett tag..men när man väl tittar på den ordentligt..Me like! Den bara står här och ser snygg ut :P

Drömde om ett visst leende inatt. Ett leende som inte riktigt verkar släppa taget om mig konstigt nog. Skumt!
Men skit i det :)

Time to platta some hår :P

Vet att jag har skrivit denna texten innan förresten.. Men är bara tvungen att ta med den igen. Den är ju bara så bra! Dom spelade den "upphottade" versionen på vår nattklubb i lördags.. Och vi shakade på jobb ;) Hehe
Vakten sa nåt om att han alltid hade tyckt att den var bra..men aldrig riktigt lyssnat på texten.
Texten är bara så bra...Så pappa..till och med du kan läsa den :)


I am the wilderness locked in a cage
I am a growing force you kept in place
I am a tree reaching for the sun please don't hold me down
Please don't hold me down

I am a rolling wave without the motion
A glass of water longing for the ocean
I am an asphalt flower breaking free
But you keep stopping me


Release me
Release me


I am the rain that's coming down on you
That you shielded yourself from with a roof
I am the fire burning desperately
But you're controlling me


Release me
Release me


Kommentarer
Postat av: linn.

Alexander, min kusin, dog i söndags. Den 12:e är det ett år sedan hans syster dog. Båda två i trafikolyckor. Finns det nån rättvisa? Nej, det gör det jävlar inte.

2007-09-04 @ 13:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0