Otrohetsdrömmar.

Haha sinnes.
Drömde inatt att en väldigt nära vän till mig var otrogen mot sin flickvän...Vafan drömmer jag om det för?
Precis käkat frulle här och uppdaterat mig bland favvobloggarna.
Sitter och läser HD.
Tycker inte om när mord kryper så nära inpå.
Det här kommer nog att låta grymt (i negativ bemärkelse) men misshandel/rån/våldtäkter osv. har man på något sätt vant sig vid att det händer i stan, hela tiden. Det finns här..
Men mord, nja. Inte så i alla fall. Dock verkar det bli mer och mer..Inte länge sen dom knivhögg ihjäl nån på samma sträcka som jag tar från jobb (jobbade mycket kvällspass då)
Ska vi med andra ord börja vänja oss vid mord runt hörnan också?
Vilket skit. <-- otroligt kreativt jag vet!


Känner att jag har kommit igång väldans sent idag. Har ju en del att göra, men jag hinner. Det gör jag oftast.
Ska ringa pappa under tiden som jag diskar. Älskar att prata i telefon när jag diskar, gå rmycke snabbare då.
Sen ska jag dra över med dammsugaren lite snabbt, och duka.
Sen blir de dusch och påklädning, sen ner till OJ och handla det sista..och sen kaffe hos mamma och lån av "assistenten" :)

My dream is to fly...over the rainbow so high.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0