Polisskvaller och Egotripp.

Jag ska äta och käka film :P Tack Maggan som är vaken. Inte lätt när man har sovit tre timmar dom senaste snart 30 timmarna :P haha. Äta och checka film var väl mer grejen.

Det är precis vad vi har gjort. Eva utan rösten och jag. Käkade först. Sen ner och hyrde film, köpte red bull och glass :) Snörvlade ikapp uppför backen och drack sen kaffe med baileys (en mugg) och tittade på "Se upp för dårarna" Rätt bra film..förutom att dom kunde ha kollat upp sin polisfakta lite. Där satt vi och störde oss på att man inte får kolla upp folk som söker till polishögskolan..Lät högst orimligt, men det bör väl va en sån sak man kollar upp innan man gör en film om det eller?
Men icke. Kom ju på att jag har en polis i familjen..så vi frågade henne. O jodå..Klart man får kolla upp folk som söker. Kolla brottsregister alltså. Lät lite bättre.

Sög i mig en red bull i bara farten så just nu är jag faktiskt hyfsat pigg, dumt kanske. Men ska faktiskt hoppa i säng inom en halvtimme. Måste upp och fixa städningen innan Brogripen kommer imorgon eftersom jag latade mig genom dagen idag..Fast det kunde jag iofs förtjäna...eller? :)


Från en sak till en helt annat. Det är inte alltid som jag jublar när jag har rätt om folk. Ibland önskar man verkligen att man har fel. Så var fallet här...Även om jag inte tror ett dugg på det, så hoppas man. Då är det inte lika kul när man har rätt...gång på gång.

O från den saken till en helt annan en gång till. Svägerskan undrade om jag har en dejt inför middagen på lör. Eh..Well..Nej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0