"Puss Pinglan" på latten!

Idag är jag verkligen otroligt trött.
Visserligen sovit nästan exakt 8 timmar..Men förkylningen sitter inte direkt bra när man jobbar natt.
Käkade frulle hos mamma (JA dessi, jag behöver mat på morgonen ;)) och sen hem i säng. Ingen tvätt där inte..Verkligen ingen ork!

Gick upp vid fem..snabbdusch och fix sen ner till mamma igen där hon och pappa tapetserade, alltid lika kul, ungefär som att va på cirkus när dom två håller igång. Haha!
Middag och kaffe med kaka, nam nam ;) Hanmade på ryggläge i soffan innan det var dags o dra till jobb.

Hoppade in om Espresso House och fixade varsin latte till mig och Pinglan. Hade en känsla av att han skulle vara precis lika trött som mig. Hade nog rätt... Hann aldrig träffa honom just då så de fick bli en post it på kaffet. "Puss Pinglan" Haha :) Han lät glad sist vi pratade iaf, alltid kul att kunna glädja någon!

Latten verkar dock inte funka, iaf inte för mig :(

Jaja..har ju lite att pyssla med inatt så det ska nog gå bra det med.

Kommentarer
Postat av: Dezzy

haha ;)

2007-09-13 @ 00:00:05
URL: http://dezzys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0