Russian Style :)

Haha. Råkade säga lite fel precis.
Skulle berätta för Petter att vi fick ge våra bröllopspar 75 cl's flaskor champagne istället för 50 cl.
"Jaja, alla paren får helrör istället"

Haha..SKÅL! :P Trist med en sjuttia vodka på sin bröllopsnatt? Ojdå..Ajdå ;)

Blev en coffee to go, liiite mycke på jobb. Men nu är det lugnt igen...O hör och häpna, jag känner mig faktiskt ganska pigg :) Eller övertrött, välj själva!

Hade inte en enda kund på Partybolaget idag, kändes ju grymt nödvändigt att ens sitta där. Men men, jag får ju min lön oavsett så det kan faktiskt kvitta.
Modern har shoppat loss till mig idag. Handdukar i grått och rosa. Har ju tänkt vara en "kvinna som kan" på måndag efter jobb och måla om mitt badrum. Blir helvitt och sen rosa och grått på handdukar, duschdraperi och badrumsmattor. Ska byta alla handdukshållare och sån skit också. Mina guldiga har sett bättre dagar, haha!

På onsdag får jag ju som sagt nya golv. Åhhh så nice det kommer att bli när det väl är klart! Ekgolv..Mumma!

Måndagkväll är det en täcke+godis+film+tända ljus i soffan kväll (kanske ett glas vin?) :) Ser faktiskt fram emot det...!

Have a good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0