Show me looooooveeee

Tjollahej! NEJ jag har inte gått och lagt mig än...Eller jo, ligger i sängen, lyssnar på Andreas Johnson, läser favvobloggarna och bara ler :)
Är det bara jag eller är gräset lite grönare, himlen lite blåare och luften lite renare idag?
Om jag är galen? Troligtvis! Men ni borde vara vana vid mina små utflipp ;)
Jag är iaf ledig och kan göra vafan jag vill i en vecka..Förutom fredag då jag faktiskt jobbar...Och söndag då jag har världens mysigaste planer :)


Shooooow me looove
Show me all your love tonight
Show me love
Show me beautiful love.

Jag älskar Andreas Johnson.. Het som fan, kan spela gitarr och sjunger nice :P Vad mer kan man begära liksom? Dessutom är han sjukt porrig bakom ett trumset...
Haha well..nog om honom :)

Det funkar inte alls för Eva med sina "Skinka på Calle Schulman" planer...Attans gumman..kanske ska testa hans polare PolisJonas istället? Kanske? ;)

Dubai nästa? ;)


Kommentarer
Postat av: Eva

Jävla Calle... O fuck att du ska jobba på fredag :( Trodde vi skulle festa i Lund... Jag som är ledig på fredag...

2007-09-17 @ 10:04:59
URL: http://fantasifeber.blogg.se
Postat av: Eva

När ska vi vara groupies igen?

2007-09-17 @ 13:38:53
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0