Sista.

Tänkte att jag får uppdatera här en runda till innan det är läggdags. Sen blir'e ingen blogg på ett tag. Imorgon beger ju jag mig till jobb och kommer inte hem förrän på natten. Sticker direkt till Lund när jag slutar. Har hoppat omkring och försökt stoppa ner saker som jag kan behöva. Tur att gamla jobbet ligger ett par minuter härifrån, lär nämligen lägga en massa grejor där över natten :P Palla släpa allt.

Somnade på soffan, rätt rejält dessutom, innan. Blev med andra ord ett halvt Efterlyst och inget annat. Hm.. Blir hårplattning på jobb imorrn, haha! Men det hinns ju med så.

Eva kom hit en sväng. Hon fixade sin kvällsmat..o så lite allmänt pladder. Hon hade visst ringt på min dörr..O jag vaknade inte, djup sömn eller? ;)

Näe..ska plantera denna kroppen i sängen nu. Ska försöka författa en "att handla" lista inför nästa vecka. Kanske läsa ett kapitel i den förbannade boken.. "Cuba Red" lätt seg men nu har jag börjat på skiten. Bra sätt att somna på om inget annat.

Ha en riktigt god natt och en riktigt bra fredag. Känner jag mig själv rätt kommer det en uppdatering i form av en alkholist bild ;) Brukar bli så!

Tjopp!

image301


Kan ju hoppas på att kvällen blir lugnare än den som vi hade på bilden ovan! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0