Slöboll

Idag är en sån dag då det hade varit helt perfekt att gå ut och käka. Låta någon annan ta hand om en helt och hållet. Bara behöva bestämma sig för vad man vill ha och sen få allt serverat.
JA jag käkade hos mamma innan...Men ni fattar :P
Trilla ner på stan och dricka lite rött.. Mys!

Men men..Here I am och det gör inget. Jag trivs faktiskt. Snart klar med mitt jobb för natten och anstränger väl inte ihjäl mig inatt direkt. Klarvaken är jag än så länge också dessutom, inte ens en tendens till att vara nannig i ögat, men de kommer säkert, haha! Jag känner mig själv såpass..en helt pigg natt existerar inte. Man är inte gjord för det, så enkelt är det.

Och japp, det rinner ut i sanden. Lätt att det rinner ut i sanden. Men det är väl sånt som händer. Jag överlever definitivt! :)

Näe hörrni! Nu ska jag gå en nattrunda och sen hämta en massa glas och sortera papper, blir perfa!

♥Hoppas att ni har en riktigt bra natt♥

 Såg ni att denna bilden även hamnade i Lokaltidnigen? Grattis liksom :P Det är DÄRFÖR vi INTE ska vara med på foto flickor ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

fast vi e rätt snygga så ja tycker de e ok att vi hamnar i tidningar :) hehe!

2007-09-01 @ 12:08:00
URL: http://lsandra.blogg.se
Postat av: Eva

tack gode gud för att det var den bra bilden!

2007-09-02 @ 04:25:01
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0