Solflicka :)

Hej Hej :)
Jag är fortfarande uppe, och fortfarande pigg, galet :)
Undrar om träningen börjar göra sitt när det gäller min pigghet kanske?

Kom precis hem från en tur på stan. Gick ner och drack en latte med Micke. Gott med kaffe (dagens första hör och häpna) och trevligt sällskap till det gjorde inte saken sämre.

Innan dess skrattade jag sönder en halvtimme i telefon. Du är knäpp, på riktigt :)
Tänkte slå Tobbe en signal nu, sen ska jag bära ner tomkartongerna och gå och handla hem lite mat till stackars kylen. Börjar bli dags att tänka på lunch också va? :) Tror det får bli lite varma mackor bara, känns lagom!

Och yes, det glada humöret håller i sig!

Gjorde förresten bort mig igår igen.

Står på jobb efter mötet och snackar lite skit med Anders och Mattias. Vi pratar om Mr het vakt/brandman. Jag fäller väl nån kommentar...Magnus som precis har kommit fram till oss undrar vad vi pratar om..

Jag: "Näe..vakten i lördags bara..SJUKT het"
Magnus "Jasså Andreas.. Ja han är trevlig också!"
Jag: "Jajo de märkte jag....Eller VA??? Känner du honom???"
Magnus: "Japp" Varpå han skrattar högt...

Haha..Ojdå..Ajdå. O så var det det här med att det är SÅ typiskt Sandra :)

image254

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0