Stäng kranen illa kvickt!

För i hela helvetet!!! Jag håller på att bli galen här!
Förkylningen har slått till på alla sätt. Näsan rinner KONSTANT! Känns ju jättetrövligt mot gästerna.."Ursäkta, måste bara..."
Suck!

Superdupermycke att göra inatt dessutom, men jag hinner, det gör jag alltid!
3 konferenslokaler klara, nattkörningen blev precis klar
2 lokaler kvar och nattrundor. Sen e man hemma igen.

Har tre nätter med upplärning framför mig. Hoppas på att lära ut saker snabbt så att jag kan ägna mig åt mitt pappersarbete..Hm..Jaja kan ju alltid hålla tummarna i alla fall!

O förlåt, de blev ingen bild på kappan idag. Har haft fullt upp. Frukost, sömn, middag och kaffe och sen jobb igen..Galet för tillfället! Nada liv. Men det rättar väl på sig efter helgen igen. Helgen ja..Blir 14-15 timmarspass om jag har otur..
Morr.

Skit i det, de fixar sig de med!

Sussa sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0