Stopp!

Nej Nej Nej...Nu är ni där igen gott folk! :P

Jag är inte på dåligt humör! Inte nånstans! Var får ni det ifrån?
Alla är snälla...solen skiner, fåglarna kvittar. Haha nej inte riktigt så kanske men nästan.

Jag är verkligen INTE på dåligt humör i alla fall! :)

Däremot är jag nannig.. Fattar inte riktigt hur morgondagen ska gå..Men allt går med vilja..(och vaselin, haha) Eller rättare sagt med hjälp av Pinglan!
O FAN vad trött jag är på packade människor...För i helvete! Alla ikväll har varit helgalna..Come on!

I alla fall. Har fått mig några goda skratt ikväll. Petter kom över för att kopiera..Slutade med att vi båda hade slagsmål..med kopiatorn. Haha.. O ändå är det vi två som har använt den mest..Jo men hej du! Går bra det här! Tekniska ligan, det är vi det!
Han slutade liiiite senare än vad han skulle. Kom dock hit och drack öl sen. Blev massa skratt där med :P "När vi gifter oss ska vi fira bröllopsnatt på Lundia" Haha jo..det hade ju verkligen varit de ställe man väljer :P Njaaa!

Står för tillfället och väntar på att mina grabbar ska gå hem (restaurangen) så att jag kan ta en nattrunda.
Vill sooova...Imorgon blir en tuff dag! Jaja de löser sig det med :)

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0