"Tja Bottenslam"

Det finns ingen som kan få mig att le på samma sätt. Ingen.
Vaknar i morse (tjugo i åtta den här morgonen) och läser ett sms som börjar med "Tja Bottenslam"
Hela jag spricker liksom upp i ett leende. Det finns bara en person som kommer undan med att kalla mig bottenslam... och dessutom få mig att bli glad :)
Min pingelkossa! :D

Bild 1 & 2: Firmafest
Bild 3 & 4: Sommarfest och neej..jag gör inte ett sugmärke på hnom på fyran, jag bits :P Haha!


Har precis ätit frukost med Babe...Blev ännu en hotellfrukost med kaffe, juice, bullar, ägg, yoggi och wienerbröd...Mums!
Gick ju upp tidigt och var nere och handlade inför middagen här på lördag..
O här sitter jag nu, precis druckit en andra mugg kaffe och myser.. Nice!

Ska ner på stan och ta en latte sen :) Nice!

Bilder från morgonen:

Kommentarer
Postat av: Eva

Naaaw va söta ni e ihop ;) Ni ser verkligen kära ut!

2007-09-06 @ 18:07:19
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0