Tröttis

Det börjar jag bli på riktigt nu.
Har ju en hel del grejor kvar att fixa men folket i baren vägrar lämna=jag får sitta här ett bra tag till.
Jobbigt!
Eller ja, både och. Har varit en underbart lugn kväll för min del. Mest kunnat stå här och vara trevlig och ge bra service till våra gäster, känns riktigt bra när man kan göra det utan att känna sig stressad över att man har massa annat att göra.

Ska dona lite här. Sen fixa två små konferenser inför måndag (kan lika gärna göra det inatt så slipper jag imorgon) sen hoppas jag att Petter kommer över en sväng. Hade behövt nåt uppiggande nu.
Men de strular visst lite där borta så chansen är väl rätt minimal :(


Börjar få lite lätt huvudvärk också, förmodligen druckit alldeles för lite (vatten alltså). Men så äre...Vi närmre eftertanke har jag bara druckit te och kaffe idag..Mindre smart kanske?!


Isch nej, nu skriver jag verkligen bara för skrivandets skull. Nu tänker jag börja jobba...oavsett folk eller inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0