Vakna! Med the Voice..

Ja, det är väl i stort sett det jag håller på med.
Vaknade halv sex idag. Tjollahopp!

Somnade ju dessutom på golvet igår.. La mig för att strecka ut ryggen, svintrött. Och somnade.. Hm?
Tror ni jag frös när jag vaknade på mitt vardagsrumsgolv? Yes, rätt svar.

Kröp ner i sängen och försökte sova, har gått sådär hela natten. Så nu är jag uppe igen. Sitter o kollar på The voice på femman.. Kollade Nyhetsmorgon först. Men nej.

Dagen igår var bra. Möte på jobb som fick dom flesta av oss att garva rät ordentligt. Jag och Pernilla är "Black and White" enligt Håkan :P Wonder why...såg fan ut som tvillingar igår..men en med mörkt och en med blont hår.
Efter mötet blev det Vin på Livingroom...så jävla mysigt att gosa ner sig i en soffa och ta ett glas vin och käka en ceasarsallad.. :) We like Lundia!

Dock gick jag med på att jobba 17 timmar i streck nästa söndag..där nånstans i ett svagt ögonblick. Ska först jobba natt..sen går jag på ett morgonpass, sen ska jag sova sex timmar och sen jobba min sista natt för den veckan..Hmm? Jaja.. Goa pengar, eller nåt. Lite extra iaf..

Har ju kommit fram till vilket soffbord jag ska ha sen.. O billigt är det inte. :( Lä väl ha fixat pengar till det 2010..Eller nåt :S
Jaja..Senare problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0