Veckans!

Väduren
Vecka 36 (3 september - 9 september)

 Var försiktig i kärlek, ägna mer tid åt dig själv. Du är omtyckt, men man har svårt att visa dig den uppskattningen. Känn dig uppskattad i alla fall och njut av din sunda, friska livsstil. Du kan göra fina affärer. Inkomsterna blir större än du vågat hoppas på. Möjlig lottovinst kan vara värt en liten insats. Lyckotal: 5, 13, 14, 16, 25, 26, 43. Bästa lyckotal är 25.

HAHA! Jag visste väl det!!! Klart jag är omtyckt men folk suger på o visa det :P Utom dom på jobb! Dom är bäst ;)
Och japp jag har en frisk sund livsstil ;) Jag tränar fyra ggr per vecka..Vad säger det er ;)

DSC00468.JPG
Det skålar vi för! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0