We gotta make a move..

Allt klart!
Tjo, hur gick de här till?
Som sagt, otroligt effektiv.. Vilken energi man kan få av vissa personer :)

Jaha, vad ska alla nu göra i helgen då?
Tell me!

Isch. Kör ett härligt dubbelpass på lördag. Jaja, har själv valt så jag ska inte klaga. Är gott med lite extrapengar just nu! Dom är väl behövda. Bröderna och pappa fyller år nu i oktober. Dessutom är det väl tänkt att man ska kunna partaja liiite ;) Klipp och färg i slutet av månaden och sen är det dags för Halloweenfest :)

Som sagt, pengarna behövs!
Kan ju nämna att det inte är på samma jobb jag ska köra dubbel. Jobbar natten här och sen hem och till Partybolaget i några timmar. Det enda som är trist är att jag måste dra till jobb tidigare på lördag pga tågen. Aja, det löser sig det med :) Det är ju näst sista natten och allt.
Tänkte dra med mig Pinglan på en kaffe innan jobb..Kan vi vara värda? :)

Nej, om man skulle ta och kryssa lite i listan kanske..
Hoppas att alla där hemma sover jättegott...
Vet ni vad? Snart dags för jul och mys :)


Kommentarer
Postat av: Dina

Jag ska bara äta middag med diverse släktingar i helgen, kanske ner till tatueringsmässan i Malmö imorgon. Så skojigt har jag det ;P

2007-09-28 @ 11:19:26
URL: http://walfridsson.blogg.se
Postat av: BIG-B

En puss på kinden räcker ,gumman, kärlek väger tyngst.
En broder.....

2007-09-29 @ 00:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0