What about Sandra?

Eller hur var det nu?
Sitter och kollar på What about Brian...har börjat älska den serien! Blivit liite småberoende faktiskt.
Somnade på soffan innan också, verkligen oväntat?!
Gjorde jag ju inatt också..vaknade tio i fyra, hm hej hej.

I alla fall..vaknade och bestämde mig för att diska, det gick ju sådär. Kom igenom två tredjedelar av disken innan ett av glasen sprack i handen på mig. No more disk för mig då debörjar blöda så fort jag rör på handen.. Bla! Men men..dammsög lite snabbt i vardagsrummet iaf..Chipssmulor precis överallt. Isch!

Nu ska jag snart ner till mamma och plocka upp dom nya stövlarna :D I like! Kommer bild sen!
Har förresten stövlat runt hela stan idag..Yes. Stövel-dag idag :) Mina fötter gillar att jag skippar högklackade sandaler och pumps för tillfället, haha!

Tjollavippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0