Whats in my head

Guuuud vilken soft förmiddag jag har. Sitter fortfarande på min sittpuff framför datorn och slappar. Riiktigt skönt!
Borde dock tvätta min uniform inför morgondagen. Jaja, jag hinner..Den torkar så galet fort att det inte bode vara några problem.
Har lyssnat igenom en skiva som jag fick för ett år sen, haha! Power Ballads..Mysig! Typ rock ballader...Så just nu är det Limp som strömmar ut från mina högtalare..

Nepp..Ska tvätta kläderna och sen sätta lite färg i skallen så man kan visa sig ute ;) Haha! Ner och dricka lite kaffe och sen upp och slänga sig på soffan här hemma innan jag ska träna. Benen känns lite stumma efter mitt powerpass igår..men ingen direkt träningsvärk så de ska nog gå bra att springa ett par kilometer ;)
Sen äre inte träning förrän söndag. Två dagars paus minsann :)

Bilder från Livingroom förresten: (Me like)


Hittade förresten den här bilden på mig och storebror igår när jag fixade med album..Tycker den är SÅ fin! Dock jättesuddig här..men på papperskopian är den jättebra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0