Happy friday!

Oj vad det blev lite bloggande för min del igår... Men det fanns helt enkelt inte tid!
Likadant idag är jag rädd..Ska snart springa ner på stan och möta upp mamma för lunch.. Håller på att tvätta, men får ta vara på lediga förmiddaggar!
Försökte ringa Jan Hultin, dom är på konferens hela högen, happ, inga svar där inte!

Nåja, jag hinner väl det med hoppas jag!

Nu måste jag rusa, måste hinna få lite färg i huvudet också!


Tröja vi inhandlade på Skiathos. Strl 18 :) Bebiströja alltså ;)
Vår deal är att vi ska handla en sån tröja på alla ställen vi är på fram till det att vi vill ha bebis :) Cool unge sen ;)

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Näe, vissa gäster önskar man att de hade legat kvar i sängen liiite längre... :)

Allt bra med dig annars?

Kram!

2008-08-22 @ 17:57:30
URL: http://kimsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0