Gissa vem som sitter i hissen?

Yes, Moi!
Har 71 utcheck helt ensam idag... På en söndag. När typ ALLA checkar ut mellan 11 och 12.
Kan nog säga att det kommer att vara den jobbigaste söndagen i min karriär...troligtvis i alla fall.

Men OTROLIGT effektiv har jag varit. Gått igenom hela avreselistan och gjort vad jag kunnat för att förenkla det för mig, gjort nästan alla helgrutiner..Då Jennie har typ 11 incheck ikväll så får hon ha nåt att göra ;) + fixat min lilla bokningskanal och tagit betalt. Nice!
Nu är det bara dom satans provisionerna som ligger och släpar.. Men dom ska Petter hjälpa mig med på onsdag. Sen ska jag förhoppningsvis slippa magsår resterande två veckor på jobb innan semester! :)

A räddade mitt huvud igår igen..varför lyckas jag alltid hamna i vägen? :S Dumma gäster.. Jaja skönt med vakter i alla fall! Och det var tydligen inte så farligt här igår i alla fall (nattklubb).

Jag har precis tryckt i mig lussekatt, fil, clementin och kaffe till frukost..det är vad jag kallar julstämning :P

Kanske borde fortsätta jobba nu?
Kram på er och trevlig söndag!!


Idag ska tvåan tändas :) (vi tände faktiskt ettan nu i veckan :P)

Kommentarer
Postat av: mami

Låter som du fått i dig en bra frukost idag, keep up the god work,:). På mitt program står handla mat (kylen gapar tom), tvätt. Handlade 2 st julklappar till Nikos igår, bra jobbat!Sen lugnt,ska försöka laga lite käk att ta med till jobb i veckan, är döless på allt färdigmattjafs..

kramisar

2008-12-07 @ 09:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0