Mindre än 16...

.. Livet är definitivt värt att leva igen :)
Nej usch. Så säger man inte.. Ni som känner mig vet att det inte är så jag menar.. Och ni som har följt min blogg de senaste året vet nog att jag behöver semester.
Men om 16 arbetstimmar är det dags... SEXTON :) Tänk när det var 16 dagar.. uscha :P

Planen imorgon är att först jobba mellen 06,45 och 14,45.
Träffa upp MIN B1 som ÄNTLIGEN är hemma på lite semester. Då jag bara hinner träffa henne en endaste dag gäller det att trycka ihop grejorna. Först ska vi på seriös semestershopping, därefter kaffe och "ta igen snack" bara vi två.. Sen ska vi möta upp resterande jobb-gäng på Lundia för käk och dryck :) Ska bli KUL även om jag nog kommer att vara lite sliten efter ett vändpass... men det är mitt sista vändpass så vad gör det??

Nu har ni i alla fall koll på vad jag ska hitta på imorgon! ;) Uppdateringar kommer givetvis under dagen, är inte direkt överlastad med grejor att göra.. Men skönt att jobba morgonpass, de lyckas alltid gå lite snabbare ändå ;)

Nu ska jag springa med ett strykjärn till samma gäster som jag fick presenten av ;)

Natti på er små vänner! Sov riktigt riktigt gott! :)
Jag vet en som ska hem och somna i världens allra bästa famn :) Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0