05-ragget

Glömde ju berätta.
05,30 i morse, hälsobacken: "Godmorgon bruuuuden, ska jag köra dig nånstans?"


MEN ÄRLIGT TALAT?
Vad är det med alla dessa jävla dårar? Jo men snälla.. kan inte jag få sätta mig i bilen med dig halv sex en söndagsmorgon...Grymt het *********** (<-- FULT ord) som du är. Hrm. För att inte tala om att vi aldrig har setts förr.. Ännu mer lockande.. O lägg inte märke till förlovninsringen ditt dumma helvete.

Med min humörsstatistik tror jag alla kan räkna ut att förr eller senare kommer jag att få ett frispel och sparka sönder en bildörr.. Eller personen i fråga kanske? Kinkig blir jag i alla fall.. ser jag berkligen så jävla blåst ut?

Börjar i så fall allvarligt fundera på det där med plastikoperation..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0