Bad girl

Okey, förlåt.
Blev inga svar på kommentarer igår, inget namnbyte av bloggen, inga bilder från zoo, inga bildr från mamma i lördags och inga uppdateringar.
Sorry!

Idag ska jag skärpa mig, promise.
Är dock lite fundersam på om det verkligen ska bli nåt namnbyte på bloggen, det här är ju trots allt jag.
Jaja, bilder kommer. Idag LOVAR jag.. :) Haha!

Hade i alla fall en helt underbar dag igår och jag ska berätta allt om den. MEN innan dess ska jag ner på banken och byta :) Imorgon är nämligen tanken att vi ska öppna bröllopskonto tillsammans. Får lite huvuvärk närjag tänker på hur mycket pengar som kommer att krävas för att det ska bli som vi vill.. Ingen som har några tusenlappar att skänka? :S

Hörs senare godingar, efter banken ska jag ta mig tid till att svara på alla söta kommentarer :) Dessutom ska ni få se bilder på lille Isak (isbjörnen) och en massa giraffer och elefanter :)

Kram sålänge!



Kommentarer
Postat av: mami

Mors lilla "blatteunge" :)

Den kepsen gör mig galen, ha, ha! Glöm inte kaffe med mig på stan!

kramisar

2008-06-17 @ 15:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0