Bra bra..

Sommarfesten blev faktiskt lyckad, trots noll tid till planering och en väääldigt trött Sandra så hade ja trevligt, hoppas att alla andra hade det också bara?

Ska snart iväg och jobbar. Sitter i en sjukt varm lägenhet och funderar på att gå ut en sväng först.. Men har lagt av mig lite.. Skitseg efter bara två glas vin igår.. Hm. Men ingen huvudvärk på två.. snart tre dagar, det känns skönt! Hoppas det håller sig så bara.. peppar peppar.

Kväll ikväll och morgon imorgon. Ikväll jobbar Petter samtidigt så lite skit kan man snacka mellan varven. Imorgon blir det nog lite segt.. dels för att jag knappt har något att göra och dels för att man har jobbat vändpass.

Planen för helgen blir väl att åka hem efter jobb imorrn, ta en kaffe på stan (mamma, har du tid för en kaffe efter jobb?), handla lite solkräm och handla hem lite grejor inför playan på lördag. Lördag ska nämligen jag och hjärtat ligga platt fall på stranden och bara njuuuta! På kvällen kommer Emelie och då blir de lite fest ;)

Nä.. en powernap kanske? ;) Sandra börjar bli gammal :P

  
Bilder från Helsingör i tisdags..

Och en gårdagens: På väg till jobb halv sex på morgonen.. Syns på skjortan ;)


Fy fan vad trött jag var.. :/ Give me semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0