Bra där!

Såja. Lyckades minsann få min dosa till internet(skit)banken i rid så att mina räkningar är betalda, pengar överförda till diverse människor...avklarat och bra!

Hemma med andra ord! Och skönt är det.. Huvudet gör lite ont och jag är SÅ seg. Men det blir bättre.. Vi ska ta oss ut på IKEA nu snart och kolla in ett snyggtdatorbord eller nån smart lösning till vårt tredje rum som just nu ser väääldigt halvfärdigt ut. Därefter tror jag minsann att vi ska shoppa lite mat och sen blir det till att slänga sig i soffan framför Gilmore med käk.. Trevligt :)

Sjukt sugen på pizza..hm?

Mötet idag gick käpprätt åt skogen. Började skitbra.. o sen kom vår kära oorganiserade restaurang på att SHIT vi är back om folk o det kom massa lunchgäster.. med andra ord fick konferensvärdinna och hotellchef rycka in och servera.. Jaja vad är en bal på slottet?

Nu ska jag kramas!


I LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: mamma

Nej just det - en bal på slottet min lilla prinsessa, då är du på rätt plats! Hör av dig när du kommer hem. Lycka till på IKEA. kram

2008-06-25 @ 16:42:28
Postat av: Evelina - blivande brud <3

SÖTNOSAR!!

2008-06-26 @ 09:28:31
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0