Dagens pics

Hej på er!

Då var vi här igen.. Hemma och sitter upp pallrad i sängen.. Min rygg gillar detta :)
Jobb blev bra.. Fikan med Eva toppen.
Dock måste jag protestera lite.

Fan heller att detta är good stuff. Äckligaste jag nånsin druckit!

Hittade massa söta toppar och klänningar på Gina. Men ingen shopping, nu sparas det till bröllop först och främst :) Dessutom ska vi till Bakken OCH handla nytt datorbord i helgen!

Shoppade dock denna:

Välbehövlig! Så nu luktar hela jag som en liten cocosnöt efter duschen;)

Ska svara på lite kommentarer nu och läsa andras bloggar.. Måste stryka en skjorta och platta håret.. Eller måste och måste.. men plattat hår samarbetar lite mer med mig på jobb.

Så här har jagsett ut idag förresten:

RIKTIGT kallt när jag gick i morse.. Känns som höst!

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jobbigt när bankerna klantar sig, det är sånt man inte vill ska hända

2008-06-24 @ 18:52:11
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Nja, han har väl inte varit glad idag direkt, men nu har han bett om ursäkt för det så antar att han är lagom pigg nu iaf =)



Filmen var ju skit bra, hur härlig som helst =)



Kramar

2008-06-24 @ 19:14:15
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

ja visst är det höstväder ute?? fy!! hoppas sommaren kommer tillbaka!

kram!

2008-06-24 @ 19:15:47
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0