Don't go chase in waterfalls?

Min näsa... Hur kan det finnas så mycket vätska i min kropp ens? Jävla vattenfall!!
Täppt imorgon med andra ord.. Eller i värsta fall en dag till med denna skiten.
God nyhet i alla fall: Har endast behövt trycka i mig en ipren och två panodil idag! Framsteg mina vänner, framsteg!

Nu är det snart fotboll igen och jag tänker kolla! Har ju verkligen inget annat för mig här då jag var alldeles för duktig igår.. Så kan sätta mig där i lugn och ro ;)
En och en halvtimme tills slut! Wonderful! Snart sitter jag hemma i soffan efter en dusch med pyttipanna och Gilmore och världens mest underbara man vid min sida.. Längtar längtar längtar!

Får dessutom sällskap på tåget ikväll. För en gångs skull slutar jag och Tobbe samtidigt.. Så till landskrona har jag någon att snacka skit med. Perfekt!

Hur njuter ni av denna söndagskväll då?

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

ååå gilmore girls är en av mina favoritserier med! så sjukt bra! vilken säsong är ni på?



kram

2008-06-15 @ 21:27:22
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0