"Du är snygg när du är blöt"

Hemma i soffan med en Firefly och grillchips som enda sällskap.. Och så er förstås!
Fick vandra hem i ösregn. O inte gjorde det saken bättre att nåt jävla miffo kommer fram och försöker vara fyndig.. "Shiit bruden, du e fan snygg när du är blöt"

O ändå har du inte sett mig genom ett blått öga..

Tog ett tag innan den kommentaren sjönk in huvudet på idioten men sen flyttade han sig.. Tur för honom, lovar att jag hade trampat ner honom annars. Morr

Ska nu ta och svara lite på era goa kommentarer.. och jo.. Förkylningen är här. Bara till att invänta niagarafallen från näsan också. :( Uuunderbart!


Var så kallt att jag fick ha denna tröjan idag.. Synd bara att jag spillde kaffe på hela den och fick vara utan på vägen hem :(
Gamla lägenheten förresten.. Ibland saknar jag mysstämningen i den.. Älskar at bo här med Nicco. Men bjäregatan-lägenheten var verkligen min pärla!

Kommentarer
Postat av: Malin

Typiskt att förkyldningen skulle träffa oss båda just idag!! Men nu är det i alla fall skönt att gosa ner sig i soffan om inget annat. Får hitta en annan dag snart :) Puss

2008-06-11 @ 16:52:03
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Haha ursäkter är min bästa vän ;)

Jaså, är det så pass? då var det på tiden att vi vann igår då =P

2008-06-11 @ 17:41:29
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: mami

Var goe svärsonen mycket ledsen igår? Vi var ju bäst, bara att glädjas, han är ju svensk din blivande make! Roligt var att på 3:an sände dom Mitt stora feta grekiska bröllop samtidigt som fotbollen!

2008-06-11 @ 17:48:36
Postat av: cindy

Clever pickup line av honom.. not.. haha

2008-06-11 @ 18:32:51
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0