Dum-Sandra

Satt och gjorde klart adresserna till Sara och skickade iväg dom.. Tog ett litet tag men när jag väl kom igång gick det himla fort.. Inser sedan (efter mail från Malin) att Sara inte jobbar mer denna veckan och att jag borde ha skickat dom i morse.. Puckat!

Nästa grej: Kollar klockan, FAN hemköp har hunnit stänga och jag lovade älsklingen smoothie.. Lycka till med den när vi inte har någon frukt hemma :/
Får tända massa ljus, göra varma mackor och te och hoppas på att han förlåter mig ;)

Moulin Rouge på tv, ser ni den?
Själv sitter jag och längtar ihjäl mig tills Nicco kommer hem.. MER gilmore girls... Fick hem box 6 igår.. Sen är det bara en kvar att köpa.. VAD ska vi göra sen? Haha :) Tips?

  eller   ??

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hejhej!

Fin blogg! ;D

Hänt idag? :)

2008-06-17 @ 22:45:56
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv: Jaduu. Jag har jobbat, fotat och slöat :)

2008-06-17 @ 23:05:48
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0