Effektivitet

Det finns ett problem med mig.. (Det finns säkert flera men just på jobb...)
När jag är trött på morgonen måste jag sysselsätta mig. Problemet? När det är så här lugna dagar har jag helt plötsligt inget att göra sen. Hatar känslan av att jag har massor på hög i mitt fack men att jag inte kan röra i det förrän på måndag då alla andra är på plats och kan svara på lite frågor.

Bokningskanalen är i alla fall fixad och fakturerad.
Har mailat kyrkan ang. flytta vår vigsel till 15,00.
Har mailat en fotograf som vi var lite intresserade av ang. pris. Hon har en bra paketlösning men då vi knappast kommer att ha två timmar till fotografering så får vi nog göra det hela lite annorlunda.. ändra lite på upplägget liksom :)

Nicco frågade igår vad som var nästa projekt i just bröllopsväg..  Hjälp vad jag inte hade en aning. Men i guess att det får väl bli just det här med fotograf och efter Grekland kläderna, vigselring och en massa småsaker.
Har i alla fall börjat med fotograf. Vår nästa stora steg är dock att öppna bröllopskonto ihop! :)

Ska hoppa in till Nordea på måndag är det tänkt och byta bank.. Lättare att ha det samlat även om jag är nöjd med mitt Swedbank.. har ju en en envis sambo som vågrar byta något :P

Nu ska jag försöka fortsätta vara effektiv i alla fall.. Nåt kan man säkert hitta på? Hrm


Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

när skulle ni haft vigseln innan? 15.00 ska vi med ha, det är nog en bra tid =)



vi har bokat resa i våra nuvarande namn, alltså min biljett är på evelina strand så jag använder mitt gamla pass och så fixar jag sånt när jag kommer hem igen =). Tycker inte det spelar så stor roll om man åker i det gamla efternamnet, i vilket fall så är man ju nygift =)



kram

2008-06-06 @ 10:25:55
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0