FAB!

Okey jag erkänner.. Jag är helt slut efter bara ett par timmar på stan.. tror den här förkylningen har sitt grepp om mig och jag vet ärligt talat inte riktigt hur jag ska palla en jobbehelg plus fest. Speciellt inte när det är en väldigt speciell helg på jobb som innebä minst dubbelt så mycket jobb för oss alla..?? Några tips?

Jag har provat klänningar idag. Tror det blev allt som allt åtta stycken. Har minimerat ner till två på Anina.. Men ska ju runt på MÅNGA ställen och prova massa klänningar. Har dock lärt mig att bilder kan man inte lita på. Jag passade helt PERFEKT i två klänningar som jag ALDRIG hade kunnat tänka mig innan...



Ni ANAR inte hur jävla snygg den här klänningen var på mig...

Kommentarer
Postat av: mami

Detta ser inte ut som en brudklänning,dessutom tycker jag den är ful med svepet (det vita) runt kjolen. Ser ut som om man inte riktigt kunnat bestämma sig för hur den egentligen ska se ut!

2008-06-13 @ 19:26:10
Postat av: Eva

Jag var där och jag såg den live. Den var helt galet fin :)

2008-06-13 @ 21:56:51
URL: http://fantasifeber.blogg.se/
Postat av: bellisima

fint

2008-06-15 @ 20:18:59
URL: http://bellisima.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0