GALEN!

Förbannade jävla Nordea!!!!
Hej förresten.
Lovar att trevliga inlägg med bilder och grejor kommer senare.
Nu är jag ARG!

Byta bank? Börjar fan tvivla.
Förde över pengar (en hel del pengar ska tilläggas) till mitt nya fina konto på Nordea i TORSDAG. Idag,MÅNDAG.. har dom fortfarande inte kommit över. Nähe. Ringer Nordea.
"Hm.. Konstigt, det kontot är avslutat"
Avslutat, jag öppnade det i tisdags?
"Jaahaaaa......"
Okey.. Hon råkade öppna ett studentkonto(hur fan nu det kunde komma sig då svaret på frågan "är du student?" är ett klart NEJ.).. det DET skulle hon avsluta, och sen skulle jag få samma kontonummer på det nya kontot.
"Oj. Ja det har du inte fått"
Då har vi ett big time problem. Mina pengar ska in på det kontot, det gamla kontot på Swedbank ska avslutas och alla autogiro DENNA månaden kommer att försöka dra från det kontot... vad tycker du då vi ska göra?"
"Ehh.. du får nog uppgedet nya kontonumret."
Så du tycker att jag ska ringa/maila runt till ALLA igen...? Om två dagar ska liksom det dras...Dessutom har jag INTE det andra kontonumret"
"Ja, det finns nog inte mycket mer att göra"
Nä men bra,då kan ni avsluta alla mina konto hos er direkt. Då stannar jag hos Swedbank.
"Nej men.. det ska ju inte behövas.. Vänta så ska jag se.."

Å HELT PLÖTSLIGT fungerade det tydligen att återöppna kontonumret som jag faktiskt har... Eller hade.. eller skulle få... eller vad fan det nu blir. Bara sådär.. Givetvis med fördröjning till imorgon.. Smärtfritt ska det inte vara. Miffon.

Förlåt Swedbank! En vacker dag ska jag gottgöra er!

Kommentarer
Postat av: teddy

Ush ush ush så hemska de är.

Man ska nog behöva hota ganska så ordnetlig innan något kan få funka i denna värld.

Och med banker vill man inte ha att göra med .(

Fixa det sig med överföringen av pengar då???



Hoppas, hoppas.



krmais

2008-06-23 @ 19:30:17
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0