Gnällig

Usch. Mitt inlägg nedan blev visst lite rörigt. Först klagan och sen att jag inte mår dåligt.
Hm? Men jag gör inte det.. mår dåligt alltså. Jag har definitivt dåliga stunder, men inte som då.. Då jag gick ner till 45 kilo och käkade "insomningstabletter" mot total insomnia.. Nåja. Det var då det.

Fan om inte det ryggonda har spritt sig till nacke och axlar!
Ibland har jag verkligen dåliga dagar, och när dom är dåliga är dom DÅLIGA. Det räcker liksom aldrig med att en sak går fel. Nej.. Banken ska klydda, ryggen och axlarna ska göra ont, vädret ska vara uselt, drömmarna konstiga.. Lägg till en hejdundrande mensvärk på det så har ni min måndag. Jag ÄLSKAR verkligen minipiller.

Bah!

Godnatt!



Felvänd jag vet... Men orkar inte. Denna underbara solros fick jag av älsklingen på vår egen midsommar :)
Han är bäst!

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Vi har varit på hathumör idag, haha! Fast jag blev glad igen när vi fick lägenheten, nu är även köket rosa och fint, haha :D



Hoppas du mår bättre imorgon gumman!

Kram!

2008-06-23 @ 22:55:13
URL: http://kimsana.blogg.se/
Postat av: Linda

usch jobbigt med ont i ryggen, hoppas det är bättre imorron!

2008-06-23 @ 23:56:22
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: julia

fin bild :)

2008-06-24 @ 12:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0