Godbitar!

Det är ni alihopa :)

Ville faktiskt mest säga det!
Då gor vi inför lunch om ca tio minuter, känns riktigt bra!

Jag har lyckats med massor idag! Skrivit om fakturor, har femtio utcheck själv, fått ner oss på nollan igen med mera :) Ibland kan man mer än annars!

Min rygg mår fortfarande riktigt illa :( Ska gå in till Jenny på Tokyo om jag hinner efter jobb och be om en massage tid, det här fungerar inte! Smärta!

Dom hade ringt från äckel-Nordea. "Hej, ditt personkonto är nu öppnat igen"
Inte "Hej, vi ber så hemskt mycket om ursäkt för problemen.... men nu ska det vara löst"

Jag är ledsen älskling.. Men den banken ryker sen! Morr!

Kram på er sålänge!
 Såhär hade jag också kunnat ligga o sova idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0