Gooood morning Vietnam!

Känner mig helt sprängd, därav rubriken.
Sovit max tre timmar inatt igen. Jävla skit :(

Både jag och Nicco har lite insomningsproblem för tillfället. Så hjälp vad jag ville sova vidare när klockan ringde i morse!
Men det fick jag minsann inte och nu är jag på jobb igen. Har satt mig in i vad som ska göras och nu ska jag alldeles strax hämta lite frulle medan det är någerlunda lugnt!

Haha ni ska se påsarna under mina ögon. Snyggt! Tvättbjörns-style passar inte mig riktigt.
Fattar inte, igår sov jag faktiskt inget på eftermiddagen, just för att jag skulle kunna somna sen.. Det fungerade visst sådär. Nåja, ikväll efter en tur på IKEA är jag kanske trött?

Fick i alla fall sällskap ner på stan i morse (är det kanske i morse fortfarande enligt er? haha).. Och det var uppskattat.. hade nog gått sovande in i ett träd annars! Dessutom är det mysigt att gå och hålla handen på morgonen.. även om det inte blir många ord sagda ;)

Nu jobbar vi på.. Om tre och en halv timme kommer Emelie och om fyra timmar ska jag på möte, därefter är min dag klar här och jag har bara två morgonpass kvar denna veckan :) NICE!

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0