Halfway done

Om 4 timmar är jag klar för idag! Gissa hur BRA det känns?
Sista vändpasset på nästan två veckor också tror jag minsann. Känns inte så illa det heller vill jag meddela.

Vad har hänt sen sist då?
Helgrutiner klara
Gruppbokningar kollade
Fakturor omskrivna
Sommarrutiner gjorda
Kollat igenom bokningskanaler

Juhupp? Med andra ord har jag fyra timmar kvar med.. hmm.. ingenting att göra.. eller jo 12 utcheck. Dom har ju inte behagat komma än.. Vilket inte förvånar eftersom det är "söndag idag" = sen frukost och sega gäster :)

Men det gör inget. Det har gjort att min morgon har varit lugn med frukost, kaffe och sen ett megaglas med te ovanpå det :)

Ikväll blir det nog ett glas vin med mami :)

Nu kommer snart restaurangen och håller sällskap, nice!

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: usch då, mycket jobb nu? hoppas du hade en trevlig midsommar i alla fall :)

2008-06-21 @ 12:42:57
URL: http://thenoteboook.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Gjorde en sak igår som nog hade förgyllt kvällen ännu mer, haha! Klumpig ibland :) Är ledig hela helgen, bara fm igår :D Hur var din midsommar? Massa kramar!

2008-06-21 @ 17:19:20
URL: http://www.metrobloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0