Happy face!

Inga sura miner idag!!
Trött? Mja, inte megapigg men det är inte jättefarligt heller.

Vaknade hyfsat utvilad (5 timmar.. lite mindre:P) och hörde ösregnet utanför.. mm toppen!
Gick ut.. och det hade faktiskt slutat regna.
Telefonen ringer.. blir alltid lika chockad när den ringer klockan 05,30 på morgonen.. Skrattade lite och upptäckte sen att det hade börjat ÖSREGNA igen.
Satte mig på tåget helt genomvåt.. det hade till och med regnat igenom min regn och vindjacka. Hoppsan!
Har aldrig varit så glad över att komma hit och få på mig min uniform som idag. TORRA kläder!

Men men, här är jag. Om 7 och en halv timme har jag slutat och ska hem till vår älskade soffa och umgås med mig själv. Tittat på nån kass serie och bara njuta av en lugn lördagskväll!

Är alla ni andra bakfulla och jävliga idag? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0