Härligt och för jävligt

Zlatan.. Vad säger man? Jag kommer ALDRIG att bli något fan av Zlatan.. Men just idag tycker jag om honom.. Åtminstone lite.. :) Skönt för honom efter x antal mållösa matcher med landslaget också!

Bra match för vår del i alla fall :) Långt ifrån vidare än dock.. Men de tar vi på lördag!

För jävligt ja.. Älsklingen frågade mig om allt var ok innan jag gick i morse.. Svarade ja men svaret var rätt så mycket nej egentligen. Halsen skaver och huvudet bankar idag..  Borde kanske ha förstått det med tanke på förkylningsblåsorna som började dyka upp igår :/

Life goes on! Jobb utåt till tolv, sen kommer Emelie och jag får en massa tid till annat, tur det. Annat och en massa kaffe!

Kul med Massor av läsare igår och förrgår förresten.. ;) Hoppas alla hänger med när bloggen byter namn på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0