Ingen bra natt.. O inte morgon för den delen heller!

Hade svårt att somna igår....
Nicco telefon väckte mig när jag väl hade lyckats få ögonen att samarbeta i stängt läge....
Var för varm...
O var givetvis SVINTRÖTT i morse när klockan ringde fem. På gränsen att jag låtsades som att den inte fanns.

Men nejdå Upp och hoppa och iväg. Mötte endast en miljon studenter på vägen ner.. Packade fortfarande och brutalt jobbiga. Stan ser minst sagt ut som en soptunna, sådär charmigt med glasflaskor, burkar och kebabrester precis överallt. Hm..

Men nu är jag här och det känns bra. Har en vääldigt lugn förmiddag framför med med 13 utcheck och lite annat pyssel. Dock är det ju röd dag så hur mycket av det pysslet jag kan göra kan väl diskuteras, men lite ska nog fixas ;) Får ligga på stranden och jobba lite med kalendern imorgon har jag en känsla av.. Men då har jag ju världens bästa vid min sida att bolla idéer med.. Så det borde funka bra?

Nu ska jag ha kaffe!

None
Ska försöka ta tag i lite bröllopsplaner i helgen också kanske?

Kommentarer
Postat av: mami

godmorgon snäckan! ska bli trevligt att ses på stranden idag! Längtar efter att känna sand mellan tårna, länge sedan sist,jag har ju inte haft möjligheten att slöa på stranden ännu! Nu ska jag dammsuga, tvätta sen bär det av! Ha en bra dag!

Kramisar

2008-06-06 @ 08:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0