Ingen inspiration

Nu vet jag inte längre? Har verkligen aktiverat mig de senaste timmarna. Fakturerat, gjort kuvert till bröllopsmässan, varit trevlig, pratat med både Patric och Tobbe.. Nurå?
2 timmar tills Bella kommer och hjärtat hämtar mig.. Can't wait!

Gissa vad jag ser fram emot.. Imorgon eftermiddag... om sisådär  19 timmar har jag jobbat klart dessa två passen och får åka hem och gosa ner mig i soffan. var först lite rastlös och funderade på att hitta sällskap. Men har tänkt efter lite och kommit fram till att ett glas vin för mig själv i soffan tillsammans med dator + nåt bra på tv'n kan vara en jäkligt bra idé.. Ska ju trots allt jobba söndagskvällen också..

Fast om någon är sugen på ETT glas vin på stan kanske det hade varit en idé`?

Nåja, time will tell.. Om jag skulle surfa runt lite efter annat kanske..?
Fick reda på en positiv sak ang. vigselring idag förresten... HÅLL tummarna!


Kommentarer
Postat av: Mandy

Glad midsommar =)

2008-06-20 @ 20:19:53
URL: http://aliasmountain.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

vad spännande! vad handlade det om =)?



kram

2008-06-20 @ 21:48:04
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0